2013. október 21., hétfő

Rebirth

Egy éve nem írtam ide semmit, de most megtörik a csend :) A régi bejegyzések feledésbe merülhetnek, így megváltam tőlük. Sokan kértétek, hogy írjak beszámolót a Brussels Throwdown-ról, igaz már kicsit régi a történet, de nekem nagyon nagy boldogság visszaemlékezni rá, így szívesen írok róla.

Ami szintén hatalmas boldogság egyébként, hogy a BoxRox Europe csapat tagja lettem, úgyhogy hamarosan olvashatjátok a cikkeimet! :)

Mielőtt visszaemlékeznék Brüsszelre, néhány rendkívül fontos dolog: ezentúl nem az edzéseimet fogom itt vezetni, mert az valószínűleg csak nekem olyan izgalmas, hanem fontosabb eseményekről, témákról fogok írni, ami a CrossFit-tel kapcsolatos.
A saját edzésemről annyit, hogy Zsoltival együtt edzünk, együtt írjuk a programunkat és úgy tűnik, jó irányba haladunk :) Egyébként pedig nagyon-nagyon jó kis versenyzői csapatunk van, úgyhogy igyekszünk mindig csapatedzéssel megkoronázni a hetet! :) (alkohol nélkül)



És akkor jöjjön Brüsszel..
Az előkészületekről annyit, hogy ez bárki számára elérhető verseny volt, nem volt kvalifikáció, nem kellett semmi egyebet tennem, mint időben benevezni. Ezért nem is nagyon hirdettem, hogy megyek, hiszen nem kellett túl nagy erőfeszítéseket tennem az ügy érdekében. Már ami a versenyzést illeti. Mert egy külföldi verseny azért sokkal több, mint csak egy verseny. Komoly szervezést, logisztikázást, és persze pénzt igényel, ha azt szeretnéd, hogy minden zökkenőmentesen menjen, és tényleg a versenyzésre tudj koncentrálni. Persze, ha van egy managered, sokkal könnyebb minden, de nekem nincs! :) De szerencsére én a természetemből adódóan meglehetősen szeretek szervezkedni, így nekem ez külön örömöt jelentett :)
A verseny szombaton volt, mi péntek kora reggel repültünk, így már egész korán (reggel 8.00) megérkeztünk Brüsszelbe. Otthonról már le volt szervezve a transzfer, így könnyedén a szállásra értünk, ami egy nagyon kedves, barátság család által üzemeltetett 'Bed&Breakfast' volt, kizárólag isteni finom és egészséges bio ételekkel. Nem mellesleg nagyon szép környéken laktunk, és minden volt a közelben: szupermarket, éttermek, gyógyszertár, hatalmas gyönyörű park, és sok-sok török étterem, így könnyedén tudtam fincsi csirke gyros-t enni salátával. És mint utólag kiderült, a világ legmélyebb (33m) fedett medencéje, úgyhogy jövőre jó búvárokhoz híven, merülünk itt egyet! :)


Mivel korán megérkeztünk, így bőven volt időnk pihenni, és ellátogatni a terembe, hogy ne a verseny napján kelljen esetleg keresgélni. Összesen 6 perc busz út, és egy perc séta volt! :)


A terem, Reebok CrossFit Brussels, hatalmas, kb. 800 négyzetméter, gyönyörű, nagyon jól felszerelt, minden Rogue.

Másnap korán reggel kezdődött a verseny, a regisztrációnál minden zökkenőmentesen ment, kaptam gyönyörű szép versenyzői pólót, és kezdtem melegíteni. Körülbelül 60 lány és 140 fiú versenyző volt. Mindenki nagyon kedves, barátságos, segítőkész volt. Együtt melegítettünk, beszélgettünk, tippeket adtunk egymásnak:) A feladatokat nem tudtuk előre, azaz az első feladatot előző nap este elküldték emailben :)
A 'Briefing'-en minden fontos információt megtudtunk, francia volt az alapnyelv, amit fordítottak angolra. 
Az 1. WOD: 'Franbee' azaz 17-12-7: Thruster (42.5/30), Pull up, Burpee. 5 perc volt az időkorlát. 


És jött a meglepetés: az 5 perc után következett 2 perc pihenő, majd rögtön a 2. WOD: 2 perc alatt 20 Overhead Lunge (20/10), a maradék időben max Wall Ball (9/6). 


Én versenyen sokkal jobb vagyok, mint edzésen (ez nem mindig volt így, ezért kell a versenyrutin!), itt pedig teljesen extázisban voltam :) 
Talán sosem voltam még annyira ki, mint ezután a két feladat után, fizikálisan és lelkileg is beletettem mindent, ami bennem volt :) Regenerációként jöhetett előbb a jégfürdő, majd a paleo ebéd (a regisztrációkor lehetőség volt ebédet venni, ami isteni finom volt)



Ezután a két feladat után már csak 25 lány jutott tovább a 3. feladatra, ami a következő volt: 1 RM Szakítás 6 perc alatt. Nagyon lelkes voltam, sokan együtt melegítettünk, ezt én pedig imádom. Imádok csapatban dolgozni, mindig feldob, boldoggá és sikeresebbé tesz. A bírómmal megbeszéltük, hogy csúcsot fogok szakítani :) Egyesével szólítottak minket, bemondták a nevünket, a nézők mindenkit hatalmas tapssal és üdvrivalgással fogadtak. Olyan sokan voltak, hogy teljesen megtelt a terem, minden oldalról körülvettek minket a nézők, egy nagy kör közepén álltunk, mindenki őrjöngve szurkolt, leírhatatlan érzés volt! Visszagondolva is libabőrös leszek :) Végül csúcsot szakítottam, 50kg-ot nagy boldogság közepette.


Az utolsó feladatba már csak a legjobb 10 jutott be, ők mind versenyeztek a 2013-as regionálison. Nagyon jó kis feladat volt, volt benne kötélmászás, evezés, beülve felvétel, amerikai swing, egylábas guggolás, kézállásban nyomás. Azt sajnáltam, hogy nem csinálhattam egy ilyen szupcsi feladatot, másrészt viszont nagyon boldog voltam, hogy 18. lettem!
A tavalyi londoni verseny is egy teljesen más dimenzió volt az itthoni versenyekhez képest, és ez is.
Profi szervezés, nagyon kedves emberek, fantasztikus hangulat, és szeretet! Mindenki segít mindenkinek, mindenki azért szurkol, hogy a másik is jól teljesítsen, és versenyezzünk együtt egy jót!
A nap folyamán összebarátkoztunk a párizsi Reebok CrossFit Louvre végtelenül kedves tulajdonosával, úgyhogy másnap meg is látogattuk őket egy regeneráló edzés keretein belül. Párizsig üldözött a Thruster :)
Itt is nagyon barátságosak voltak az edzők (nagy részük szintén versenyzett Brüsszelben) és körülbelül 100 ember volt edzeni azalatt a 2 óra alatt, amíg mi ott voltunk!

Ismét egy életre szóló élménnyel lettem gazdagabb, és alig várom a következő nemzetközi versenyt, amire már nem is kell olyan sokat várni..! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése